کشف اسراری در مورد کنسرو لوبیا قرمز که باعث جذب ثروت می شود

یک پیمانه لوبیا حدود 15 گرم پروتئین دارد که تقریباً برابر با یک وعده 2 اونس گوشت است، پروتئین برای عضله سازی و ترمیم و حفظ چندین سیستم در بدن ضروری است.

لوبیاهای کنسرو شده همچنین منبع عالی بسیاری از آمینو اسیدها هستند، بلوک های سازنده پروتئین، به گفته تریستا بست، این ویژگی به ویژه برای کسانی که درآمد ثابت و محدود دارند، مهم است.

تریستا می‌گوید: «لوبیا سرشار از پروتئین است، یک ماده مغذی درشت مغذی که اغلب در رژیم غذایی افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود در فروشگاه‌های مواد غذایی هستند، کمبود آن را می‌توان یافت.

لوبیاها و کنسرو لوبیا قرمز به دلیل محتوای پروتئین خود شناخته شده اند، اما خوردن آنها همراه با برنج بهترین راه برای دریافت هر 9 اسید آمینه ضروری است.

در کل 20 اسید آمینه وجود دارد، اما بدن انسان قادر است 11 مورد از آنها را به تنهایی بسازد، 9 مورد دیگر را باید از طریق رژیم غذایی به دست آورد.

در حالی که همه لوبیاها حاوی این 9 اسید آمینه در مقادیر مختلف هستند، سویا تنها حبوباتی هستند که همه آنها را به مقدار قابل توجهی در خود دارند.

برای گیاهخواران، بهترین راه برای اطمینان از دریافت تمام این اسیدهای آمینه ضروری، خوردن لوبیاهای کنسرو شده با غلات کامل است که حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای آمینه بسیاری از لوبیاها هستند.

در حالی که لوبیاهای کنسرو شده تقریباً حاوی همان مقدار پروتئین، فیبر و سایر مواد مغذی هستند که لوبیاهای تازه و خانگی تهیه شده اند، اما در یک منطقه وجود دارد که آنها در سطح پایین تری قرار دارند.

محصولات کنسرو شده، و به خصوص کنسرو لوبیا، تمایل به سدیم بسیار بالایی دارند، از آنجایی که انسان ها به طور کلی مشکلی برای تامین نیاز روزانه خود به این ماده مغذی ندارند، خوردن غذاهای سرشار از سدیم در واقع می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و بیماری کلیوی شود.