گرانترین روکش چوب گردو در روسیه کشف شد!

سخت، سنگین و انعطاف پذیر، سطح صاف چوب گردو و مقاومت در برابر انقباض و شکافتن، آن را به یک ماده عالی برای نجاری و کنده کاری، به ویژه تراشکاری و پروفیل تبدیل کرده است.

روکش چوب گردو  به دلیل پایداری و سهولت کارکرد آن در میان سازندگان نازک کاری، کابینت و مبلمان بسیار ارزشمند و ارزشمند است. همچنین در ساخت روکش آلات موسیقی، دکوراسیون داخلی و کفپوش های چوبی استفاده می شود.

درمان گردو به دلیل محتوای اسیدی و چگالی آن دشوار است، اما به ندرت برای حفظ زیبایی طبیعی خود رنگ آمیزی می شود، اگرچه به خوبی لکه می شود. برخی از نجارها و صنعتگران کابینت ممکن است از رنگ قرمز/نارنجی کمی برای افزایش اشباع و غنای رنگ طلایی گردوی فرانسوی استفاده کنند که ممکن است در حالت طبیعی خود در ابتدا خاکستری به نظر برسد.

چوب گردو نیز چسب می‌گیرد و به خوبی تمام می‌شود، اگرچه دانه‌های نامنظم ممکن است باعث پارگی شود.

نکته: چوب گردو در تماس با آهن ممکن است لکه دار شود.

بازرسی استقبال می شود، در حال حاضر با قرار قبلی. لطفاً با یکی از متخصصان ما در زیر تماس بگیرید تا قبل از سفارش در مورد پروژه خود صحبت کنید. ما قصد داریم در سه روز کاری آینده با شما تماس بگیریم.

موجودی گردوی فرانسوی W. L. Wests & Sons Ltd در حال حاضر در انبار موجود است و به اندازه مشخصات زیر بریده شده است:

30 میلی متر T/T در کوره خشک شده
35 میلی متر T/T در کوره خشک شده
60 میلی متر T/T در کوره خشک شده
اندازه های زیر در دسترس هستند، مشروط به در دسترس بودن موجودی از طرف تامین کننده ما. ما خوشحالیم که طیف وسیعی از ضخامت ها را ذخیره می کنیم، لطفاً به ما بگویید که چه چیزی می خواهید.